zaterdag 13 augustus 2011

Workshopje gedaan......

Gisteren samen met Anneke en nog 6 dames een heerlijke workshop gevolgd bij Art Journey. Liesbeth had een prachtig deussie voor ons in petto. En jullie weten het....ik ben dol op deussies en ik had bovendien zin in een dagje stressloos freubelen. Alle benodigdheden stonden klaar voor onze neus.....dus geen gezoek......voor koffie en thee werd gezorgd......dus geen storende onderbrekingen.......de lunch was inbegrepen.........en toppie verzorgd door Louise.....dus daar ook geen gedoe.......Samenvattend: heerlijk en gauw op herhaling.....
Thuis nog de pootjes eronder gezet en een kettinkje in elkaar gefreubeld. Kan ik mooi om als ik naar de beurs ga!

18 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kastje Anettte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed bezig!!!!!!ik had ook al forum gerageerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooi kastje zeg!!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit, Anette! Bekijk hem maandag wel even in het echie.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden. Zoiets in één dag maken? Al gieten ze de koffie in mijn mond en kauwen mijn lunch alvast voor.... en ga ik als laatste weg. Dan nog lukt het me niet. Ik ben vooral snel met mijn mond..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is je box mooi geworden!
    Heerlijk he als alles eens voor je klaar ligt, en je gewoon zelf aan de slag mag!
    groetejs mina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kastje geworden,maar volgens mij is dat echt wel hard werken,zo mooi af!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, prachtig, heerlijk zo'n dagje onbezorgd aan de freuble.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuuw wat is dit super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is heel erg mooi geworden.
    Nog gefeliciteerd met je trouwdag!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie mooi zeg!
    En helemaal vol met vogeltjes, geweldig!
    Wat een schattige pootjes.

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi is tie geworden.
    Lijkt me leuk om zo een hele dag lekker te kunnen knutselen terwijl je helemaal niets moet lopen zoeken :)

    Lieve groet
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge...vol bewondering hoor, wat een prachtig ding is dit geworden!! Echt super!!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk deussie heb je gemaakt Anette en wat heerlijk dat je zo relax hebt kunnen werken aan het deussie.Alsnog gefeliciteerd met jullie 19 de trouwdag. Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n relaxed freubeldagje!! En je bent ontzettend produktief geweest: prachtig kastje!!

    BeantwoordenVerwijderen